in akut, tjut tjut

2007-12-25
ja fyfaan. aldrig har väl magen vridit sig så mycket och aldrig har jag velat grina bort smärtan hellre än idag. hade du inte varit med mig och fått mig att välja den goda sidan istället för den onda osv så hade jag låst in mig på toaletten mellan varven och tårat. ingen visste någonting efter tusen blodprov, dropp, painkillers, ultraljud eller ens tio timmars väntan. jag mår bättre än någonsin i hjärtat men min kropp säger stopp låt mig sova tills nästa flyg går söderut.

tack älskling att du höll min hand och pussade bort det onda och klappade mig när jag kved. tack att du utan bekymmer fanns där tusen timmar av tio. hade jag kunnat köpa dig en värld hade jag köpt två. bara för att visa dig att inte ens ett universum räcker.

ring mig när du vill, och säg att älskling nu står det still
ring mig när du vill och ring mig sen en gång till


image105

en god jul som genomsyrades utav längt efter framtidens promenadstråk och bravader i skyarna. men när kvällen började tala sitt språk omslöts jag utav spets och desert sunrise. snart vinkar vi till landvetter med fnussiga magsäckar och med varandra i hand. du är oersättlig och tack för att du gjorde julen till ett stort hallonkalas.

1 Comments

2007-12-25 @ 23:43:08

mm du e så fin! va e detta?!
tack själv min lilla duva:)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback