ingen tid i ditt skafferi

2007-12-17
bit, hårt, bit så jävla hårt du kan. tills det känns som att tänderna precis när som helst kan explodera och flyga bort från sina givna platser och pulvrisera hela munnen . bit hårdare ändå . tänk på att vad som helst kan försvinna som rykande tänder och aldrig mer komma tillbaks eller finnas kvar. säg jag älskar dig och krama dina kärlekar och låt alla veta sin upphöjda plats på din piedestal. säg att ni ska klappa skyarna tillsammans och låt honom fnissa i ditt hår hur mycket han vill för inga jullov är bättre än det ni har tillsammans.

image98
för någon dag sedan satt jag här i mitt nymöblerade rum och drack vin och lyssnade på fantasi och tänkte att en lägenhet i julklapp hade varit en dröm eller tusen. flaskan tog slut och jag också. det var en utav de bättre lördagskvällarna på länge.


sitter invirad i en blöt handduk och fryser om benen och vet inte hur jag ska ta mig ur den utan att frysa ihjäl för det vill jag inte göra, nej inte idag, jag ska ju säga hej till judas och krama om och titta, säga puss . vi var på biografen igår igen, tredje gången. guldkompassen. varken jag eller judas kunde säga vad den handlade efteråt för två ensamma platser allra längst bak råder en inte att titta film utan de ber en att skratta åt tokigheter som bara vi två förstår och lite till . tiden blir aldrig trist med judasbaby. bara fin, ofta jävligt rolig och alltid bra. TACK för dig .

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback