jag vill fortsätta vara för fin för såna dumheter

2007-12-13
detta ska ordna sig ska du se. stures och fightfightfight-lalalalaaa-fightfightfight. och du följer med och hjälper mig och lär och säger duktig flicka. jag ska lära mig slåss som en annan idiot. ingen kommer få tag på mig eller min kära på gatorna längre. hur-det-än-blir-så-blir-det-bra. det ska rutiga jackor och skinnvantar se till.
i saw you spiralling, saw you spinning back in time to all your memories.
flytta till stan. flytta utomlands. plugga och åka iväg. roadtrips och picknicks. rutiga dukar och nile eller vad-du-vill i vår bakgrund. billie holiday. doris day. koop.

och jag är glad att min dröm inatt inte var sann, då hade jag inte bara varit äcklig längre jag hade sett ännu äckligare ut baha. tu-ur att drömmar som är mindre bra säger hejdå bye byenär solen tränger fram.

image93
tack för idag, igen. du min egna chris martin.

man, i've had a few but they wouldn't quite blow me like you you gave me your name and signed with a halo around my eye and it hit me like never before that love is a powerful force yes, it struck me that love is a sport so i pushed you a little bit more

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback