meet you downstairs

2007-12-31
om fyra timmar har flyget varit luftburet i cirkus tio gånger sextio sekunder och herrejocke i utby vad jag är sömnig.
11.10 landar vi på spansk mark och jag fick ett par termo socks utav mor igår.
sådär, nu får det räcka med förtäringsblaska, särskilt klockan bara-några-minuter-i-fyra-på-morgonen. min mage har inte varit min vän eller någons vän heller för den delen under det sista. och defenitivt inte din babe.

det ligger en korkskruv på bordet under min dator. tv1000 står det på den godingen. den ser väldigt nittiotal ut. vit och grön och den användes sist på julafton för öppning utav två väldigt goda vinflaskor som numera står hand i hand i mitt fönster lite till höger.
nåväl, man kanske inte har något bättre att säga än just take of your clothes and come on in om man nu väljer att vrida den frasen ur stämbanden i sju och en halv jävla minut. då får det väl vara så då.

nu ska jag putsa iordning axlarna så dom håller för en väska en liten stund. det var längesedan nu.

jag är fortfarande nöjd med mitt ullaredssnus. sjutton spänn, håhåjajaa kanske åker vi ut i jupiters universum och snurrar en dag du och jag.

image114

H . låt ingen hålla din hand som inte ser att den är liten och rynkig utan som bara håller och trycker hårt. släpp då. och berätta att jag är jag nu och glaset är halvfullt och jag ser igenom dig.

och judas min fantasi, snart ses vi och jag kärlekar dig.♥

1 Comments

2008-01-17 @ 22:00:07

så grym bild asså! fejn å dä


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback