sonja och lila

2007-12-08
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHA!!!
herrejävlar vad jag skrattade igår. det var längesen jag hade dag fylld med så jävla mycket skrattkramp hulk och bubbel. så jävla härligt. du är verkligen en dröm att umgås med.
hahaha jag kan inte hålla mig för skratt så nu sitter jag här helt allén i bygden och piper. tsssss-sss..


så var det det där med osäkerhet och åldersnojor. man måste ta vara på människor som du. jag måste ta vara på dig, jag vill ta vara på dig. jag tar vara på dig. var inte orolig, för det är du bara du. ingen annan. sen du kom in i min atmosfär har alla varit helt jävla ointresserade. alla som du skulle kalla för hot hjärtat, tss :) du är en älskling, du är min älskling. och inte vill jag få dig tro någon annan osanning. faktum är att du är det där originalet personifierat, som du inte förstod så mycket om. orginalet som jag vill ha omkring andas in och den enda som möjligen skulle utgöra ett hot mot dig är slumpen eller du själv, i egen hög person.

image85






när jag tänker på spanien känns det inte så himla mycket. jag tror det är för att hjärtat inte vill åka ifrån dig som det inte känns på riktigt. saken är på det viset att saken känns osäker plötsligt. jag vet att jag kommer att åka, men jag vet inte hur det kommer bli nu. stjärnan i mitt fönster lyser bara när kontakten sitter i såklart men det är jag som bestämmer när. det är jag som bestämmer när. där kan jag inte. bestämma när. min önskan är att du också vill uppleva barcelona och att när vi åker på restresan så låter du mig veta.
hahaha, vad fan händer här dååååå.

nickelallergi och tussiga öron. köttmarknadsröntgen och mordet på jesse james.
jag tror det. att tillochmed en hyfsat ointressant och jävligt lång film kan bli en hit med dig. det bekräftade du igår.
fan va jag skrattade alltså. herrejesus i sjumilaskogen och trollmor utan svans.


What if we stop having a ball? What if the paint chips from the wall? What if there's always cups in the sink? What if I'm not what you think? What if I fall further than you? What if you dream of somebody new? What if I never let you win, chase you with a rolling pin? Well what if I do? I am giving up on making passes and I am giving up on half empty glassess and I am giving up on greener grasses. I am giving up.

1 Comments

2007-12-08 @ 13:07:48

ha en bra helg (:


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback