tjugoförsta december tvåtusensju

2007-12-22
vi konstaterade det förut. vi är vi nu. tillsammans och har varandra hand i hand fastknutet innanför runtomkring överallt. pojk- och flickvän. det känns bättre än grötrim och världsfred.

[Grind bastard] säger:
o tror fan d ska gå att sova idag! lycklig o mätt, kan d va bättre? jo, en grej, att du va här hos mig!
längtar tills vi ses! vill krama dig hårt o länge o lukta på dig tills jag somnar

sandra . säger:
jag tror också jag kommer kunna somna väldigt fint. mitt hjärta slår frivolter och alla världsrekord i bpm.


And you know that I'm gonna be the one
Who'll be there
When you need someone to depend upon
When tomorrow comes
image103

framtid.
dagen före dopparedagen: glögg och vin och kram och puss och skratt och klapp och fastkedjade glimtar av kärlek och tuss.

dopparedagens kväll: hämta baby, dricka vin i mitt rum, öpnna klappar och kramas in i euforins spökhistorier. sova som två kära och drömma som två kära.

juldagen: åka till göteborg och ha en minisemester för två i en lägenhet med en katt.

nyårsafton: åka till södra spanien och sova hotell, hyra bil och dricka vin. säga gott nytt år och titta genom himmel till afrika kanske åka över till afrika kanske låta bli. tio nätter du och jag du och jag .


det står still på ett oerhört tillfredsställande sätt. jag drar inte för gardinerna inatt för jag vill verkligen vakna av ljuset imorgon. jag ser fram emot att vakna och det är .. tårande-i-ögonen-bra.

nattis.

3 Comments

2007-12-22 @ 04:01:46

trodde du jag kunde lägga mig utan att läsa? haha
fan va fint baby! har lite ont i kinderna av allt detta leende o lycka! träningsvärk

sov gott, snart e d söndag

2007-12-22 @ 14:16:07

jag älskar när du är lycklig .

2007-12-22 @ 21:46:03

läser din blogg med spänning. vill höra fortsättningen på denna fantastiska saga..


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback