vift vift, det är så det går till .

2007-12-20
nu såe. nu var det bestämt dåådååååe. robert är bakom mig nere på golvet och armhävar sig. hundra jävla stycken. vem fan orkar det? gosh. ja just det. hundra situps också. jävla galning. jomen som sagt, nu var det bestämt att barcelona inte blir av. iallafall inte som planerat. att sitta på ett callcenter har jag gjort förut och inget har någonsin varit mer deprimerande. så nej tack abel von snabel, det får bli barcelona en annan gång med blommor i håret och inte en jävla telefonlur i fejan vareviga dag. häpp. jag ska i januari servera lunch på en bowlinghall och planera tiden som finns här med nöje istället. krama om dig tills du inte kan vara utan mina kramar och resa med ryggsäck till vykortsvyer.

nu fick jag en puss på nosen. den luktade nyborstade tänder och mungipor som inte fallit för det där med gravitation som du sa.

image102
(saknar er)

puss och godnatt trevande palats och kyrkogårdsgrindar.

1 Comments

2007-12-21 @ 18:54:33

du skriver så vackert.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback