glöm mig

2007-10-31
det är som vi frågar oss när vi är kloka och stora; varför springer vi efter det vi inte kan nå varför flockas vi inte kring dom vi faktiskt får lov att omfamna hålla om och inte måste släppa taget om nu, genast, med en gång..? för när vi äntligen är mer än välkomna att för allt vad vi är värda krama om utan en tanke att släppa, blir armarna för trötta domnar bort r-a-m-l-a-r ner. förjävligt. faktiskt, det är förjävligt. som det där med cigaretter som vi sa. eller som med det andra.

ett noll till mig. nu kan jag äntligen somna, jag vann.

image34

visst, ta på mig, pussa mig, gör vad du vill, jag är din. sålänge du inte glömmer mig.
glöm mitt namn, strunta i att hålla min hand, be mig att gå, säg hejdå. sålänge du inte glömmer mig.
låt mig ligga kvar, vänd din rygg, säg att jag inte spelar någon roll. SÅLÄNGE DU INTE GLÖMMER MIG.
(motherfucker) ♥


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback