malou six feet under

2007-10-31
är idag igår eller blir imorgon i lördags va va va? inte orkade jag åka bil 34km söder ut, men inte ville jag heller stanna kvar. här. men så blev det, så blev det. tack och lov att det finns ett slut för de små också.

ahh joeee re kan ja välleeeeeee.

nej aldrig ska vi punktera våra genitalier aldrig ska vi punktera ens..någonting. bara han o han o hon o han, och så han förstås. sen kan vi röka tusen cigg i metalskjulet och rynka nosarna åt skit-skit-skiiiiiit!
kanske åker jag till skåne kanske till södra españa kanske till australien kanske åker jag innan jag hinner bestämma mig. jag tror nog det.

om man vann tio miljoner. vad hade man gjort då. det första jag hade gjort skulle vara att...bye bye lovers

image33

just nu! bomullströjor i olika färger och motiv för endast 199:- styck!

1 Comments

2007-10-31 @ 17:01:26

metalskjulet is the shit. där ska vi hänga under stjärnhimlen ända tills det är bye bye lovers hello new ones.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback