eagle versus shark

2008-04-05
ja, igår var den mest inspirerande och bubbliga dagen på länge. jag o älsk kikade tapeter och rynkade på ögonbryn, nöp varandra i baken och fnissade. han bjöd mig på världens maffigaste chokladtårta och stans godaste thai. vi höll i handen och höll för alla hemligt det riktigt busiga och jättehemliga vi gjort samma morgon. vi tänkte på japanska körsbärsträd, bambu i vardagsrummet och färgen svart. vi utökade vårt förråd utav lyxiga sängkläder och piffiga badlakan. i majorna konstaterade jag högt för honom när vi klev över spårvagnsspåren att han är helt underbar. då fick jag ett tussigt huvud mjukt inborrat i magen och två glittrande ögon sekunden senare. han undrade varför men jag bara tänkte att knasboll, du är ju underbarligheten personifierad. jag fick se vart han hade lekt på barnsben och höra oljudet från vagnhallarna. potatislagret låg över gatan och därunder hade visst en kvinna blivit uppstyckad fastän man tror att det inte riktigt händer. sen matade jag fåglarna med smuliga vaniljkakor och vi konstaterade att det var tur att babe inte dog utav en busktagg i hjärtat när han var liten och ramlade i trappan. för vi undrade hur allt hade sett ut i sådana fall. och jag visste att allt hade varit jävligt pointless.

2 Comments

2008-04-05 @ 18:57:45

säg det hemliga säg det jättehemliga säg det hemliga :D:D !!!

2008-04-06 @ 11:55:16

eagle vs shark såg jag också nyss. den var helt underbar.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback