in love

2008-04-03
i am .

image247image245
här är min man. han är snäll, klok och han kan väldigt många saker. han lär mig göra vinegretter med senap i och han säger att jag är duktig på att hacka lök. han gillar att gå promenader och han gillar filmstunder också. ibland går vi på bio. det är kul. sen är han snygg också, fast det vet han inte om. så jag säger det rätt ofta. att han är snygg alltså. han tycker att jag är snygg tillbaks ibland.

sandra . säger:
jag saknar dig tusse
det gör jag .

[Grind Bastard] säger:

-98
oj =)


sandra . säger:
minus 98

[Grind Bastard] säger:

lr år -98

sandra . säger:
nej jag saknar dig hundra .

[Grind Bastard] säger:
ja saknar dig med
wurst

sandra . säger:
wurst som i bratwurst ?

[Grind Bastard] säger:
med

sandra . säger:
bratmed

[Grind Bastard] säger:
medwurst
saknar dig med-wurst

3 Comments

2008-04-03 @ 22:46:59

haha o där fyllde du 8:)

2008-04-03 @ 22:50:28

bra, då fick jag fram rätt känsla. =)

2008-04-03 @ 23:32:01

du e förresten alltid snygg. brukar dock säga vacker:)
o duktig på fan så mkt mer än att bara skära lök! du e bäst!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback