kiss och blodpudding

2008-08-10
vem fan är så dum att tillåta delade arbetspass? som dessutom bara infinner sig på helgerna. åh va härligt att ha en fyra timmars paus emellan ett tiotimmarspass och hinna komma hem och lägga sig i soffan och titta på fighting, diska lite, äta blodpudding och inte alls hinna våndas över att man alldeles strax ska åka tillbaks till jobbet igen? jävla puckoas. som om man inte hade bättre saker att göra. som att undra hur en så äcklig sak som blodpudding kan bli en sån god sak som blodpudding. mhm.

jag känner mig helt utmattad haha, hur har jag orkat jobba där så länge?

nu glöder två röda lotusblommor på tevebordet och jag tänkte kika på en film och äta pistagenötter med fötterna på bordet. önskade att baby var här. som jag alltid önskar när så inte är fallet. eller när det är precis just så. att han är här. då önskar jag det också. och då är det så himla skönt när jag kommer på att jag inte behöver önska mera förrän nästa gång. godnatt älskling, hoppas du sofver gott inattkt. kiss


1 Comments

2008-08-11 @ 12:26:12

hehe älsling. du kan ju inte längta till nästa gång när jag sitter bredvid dig.väl?:O)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback