röv

2008-08-13
ja. jag sjunker lodrätt rakt neråt igen vill flyga till andra sidan jorden och slå ner palmerna rakt igenom marken tills dom inte syns tills dom bara känns. tiden går åt till intet och jag sitter fast i beee-bee-beeetong.
nervös för allt, nervös för inget. bäst att inte prata, bäst att låta andra göra det där bakom.

och nu får jag göra det där själv ändå. motivationen står stark fast och det är just där den behövs nu. en av de få sakerna som driver mig.


bekräftelsesjukan är kronisk och jag är en tom vante.
simsalabim och så var hon borta.

1 Comments

2008-08-13 @ 21:13:14

älskling, vissa människor kan inte förstå andras lycka. vissa människor kan inte förstå frihet med kärlek o vice versa. vissa människor tror att dem vet det enda rätta. dem utgår bara från sig själva.

du ska inte behöva rättfärdiga din lycka o dina val.

jag vill aldig hindra dig från ngt. varken resor lr vänner. vill bara vara din bästa vän o din största kärlek. vill aldrig vara i vägen lr stänga dig inne. fy för dem som får dig att må skit för att du inte är som dem vill lr gör som dem. när du för en gångs skulle äntligen mår så bra. den enda som vet vad som är bäst för dig är du! må ALDRIG dåligt för att du e lycklig!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback