fit for fight

2008-08-01
nu har jag varit ute och sprungit i solen. jävligt skönt. såg en asfit brud som gick och skuggboxades stolt och inlevelsefullt. när jag tränat ett tag och lärt mig ska jag också gå så. stolt och ståtlig. vecka trettiofem börjar kalaset. fighter kickbox.
sen tänkte jag kanske köpa mig ett par inlines någon gång i livet. tycker det ser så jävla gött ut att rulla runt på skor med hjul. fast lite opraktiskt ibland. om det är kullersten eller grus. då är ju en cykel att föredra.

igår blev jag offer för en fiskmås bajsattack i försvar för sina ungar. tack för den. tur att ingen såg mig. för jag såg nog rätt otrevlig ut när jag försökte flaxa mer än vad fågeljäveln gjorde för att skrämma iväg fanskapet. jag lät lite också. i ren obetänksamhet och i en svag stund av rädsla fick jag ur mig ett rostigt muller. detta skall finnas med i beräkningarna att jag samtidigt höll upp vänsterarmen, som var fullbelamrad med diverse bruna väskor, viftandes över huvudet för att skydda mot ytterligare skit från skyarna plus att högerhanden gjorde sitt fumligaste försök någonsin till att låsa upp bildörren. sammanfattningsvis så var detta absolut en upplevelse. lite utav en grevenfavorit-i-repris.
nåväl, lets move on.

hoppsan nu måste jag kila vippen.

2 Comments

2008-08-01 @ 16:40:54

mmm, jag vet hur det känns.

2008-08-05 @ 12:26:17

du kommer bli om möjligt ännu mer fit!! yeaaah.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback