gagga

2008-12-19
jag vet ingenting som vanligt det enda jag vet som vanligt är att vi är på väg någon stans som vanligt och som vanligt är jag glad över allt som inte är som vanligt.
jag är inte glad över mig själv idag trots att jag har på mig en svart tröja som jag verkligen gillar och som bara kostade nittionio riksdaler och sen är jag glad över en mörkblålila tröja med mörkblålila spets över hela ryggen fast den ska jag spara till ett speciellt tillfälle någon gång och den ligger i en plastpåse i köket.
jag är inte speciellt glad ibland bara ibland och ibland är inte precis just nu. bara lite.

mm.jah.

1 Comments

2009-01-09 @ 23:32:29

Gillar dina ord, Fina ord, önskar att jag kunde skriva mer.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback