skål min dröm

2008-12-21
idag är det ett år. klockan är över tolv och vi har redan börjat fira med film. haha.
ett år med robert. älskade människa. tänka sig att jag kunde få en som han. sånt går ju bara till i drömmar. hur gick det till? tur var det iallafall.
jag kan väl unna mig själv att idag tänka att jag faktiskt är värd honom. världens finaste. no doubt.

vi har hunnit med mycket på tolv månader. bilat genom spanien och våndats i marocko. flyttat ihop. cyklat genom bergsbyar i grekland och bokat en långresa till thailand och malaysia. köpt två bilar varav en lärde oss en jävla läxa. vi har pussats ganska mycket och kramats ännu mera. vi har varit jättesjuka och varit på sjukhus och vi har skrattat oss till magont massor av gånger.
vi har sprungit i skogar och återupplevt barndomar. varit oense och ledsna och vi har peppat varann. vi har lagat massor utav mat och ätit ännu mera. ätit pannkakor på balkongen och sovit hela dagar. planerat framtid och delat med oss av dåtid.

må det aldrig ha ett slut .

3 Comments

2008-12-21 @ 03:35:06

grattis kära potatisar! är det sant har ni verkligen bokat en reda till thailand och malaysia???? ååh lyckans ostar!

2008-12-21 @ 14:54:40

det är sant! och tack för grattiset:)

14 januari till bangkok och hem den 12feb från kuala lumpur:) så spännande! hihi jag längtar som en gnuuu!!! underbara tvåtusennio here we come! puss

2008-12-21 @ 21:40:54

grattis kära du! jag vill ocksa fira det med en tur till caféet och vända pa den speciella vändplanen!! PUSS mañana kommer jag


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback