gosha

2008-12-10
var hos läkaren aschbabalika (typ) igår och gjorde ultraljud på den däringa mjälten som det kanske var knas med. men han skrattade ljuvt och blev nästan lyrisk åt min unga och vitala insida, så där rotar sig inte dessa problem iallafall. får se om dom kommer fram till vad det är för fel med mig, men än så länge verkar det inte vara någon farlig blodsjukdom eller hiv iallafall. haha det kan vi andas ut för. plus att inför den jävla operationen har dom inte ens dem rätta instrumenten inne, vilket verkar aningen märkvärdigt tycker jag då jag omöjligt skulle kunna vara den enda som haft behövt genomgå en sådan operation? plus att hur kan instrumenten ta slut? är inte det lite klantigt? borde man inte ha lager, eller om det nu måste beställas akut så bör det väl ske -akut? det verkar väl helt orimligt att operationsinstrument kan ta flera månader att beställa in? isåfall -remittera mig någon annanstans där dom har resurserna! jag vill inte vänta!

snart bär det av igen. senast vi var ute med vingar under oss var i våras då vi for till grekön kreta. fantastiskt. men nu börjar vi får abstinens här igen. riktig sådan.
men det ska det bli ändring på.

2 Comments

2008-12-10 @ 20:09:03

förresten så är frisyren i bakgrunden min. PAX för den!

2008-12-12 @ 00:41:36

sandra sockerflärd larsson, följer du med till risnes residens imorgon(fredag)kväll måntro ? åh det vill jag att du ska.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback