brian the vampire

2008-02-23
farmor säger att allt kostar en jävla massa pengar. hon säger att alla bara jobbar hysteriskt utan någon tid över för att det är så man måste göra. jag sa att farmor, det är inte så jag vill ha det. visst, det är fint med bänkskivor i ek och visst det är kul att sitta i stora sköna soffor, men det är inte så jag vill ha det. min gamla blommiga fåtölj från sextio, plus eller minus, är faktiskt helt okej. jag kan nöja mig med den. och sedan berättade jag om kroppsmodifikation som komma skall och då var det ju försent, det där jag sa om pengar och slöseri. det är vad man prioriterar sa hon och jag tänkte att jag lovar att vara vi din sida alltid.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback