noll noll : nitton

2008-02-15
ja. missförstånd och klädpress i allumstress. tillslut så kanske.

kärleken själv, vacker som alltid. pilgrim och lindth. för min skull. nyklippt och nyrakad i svart fantasi. för min skull.
så uppvaktad har jag inte kännt mig sedan jag spelade ängel i lågstadiets cabaret.
och självklart så missförstår jag allt, mitt dumma ass, och förstör din känsla för det du planerat så fint. men du sa att allt var lugnt och du tittade på mig fint när vi åt på en grekisk taverna i majorna.
(ibland ler jag bara av att blunda och veta att du är i närheten. jag skrattar inte åt dig, jag är bara lycklig.)


du sprider den varmaste finaste vackraste mest underbara känsla under mitt skinn och ingen så värdefull har någonsin planterat frön som dina, på mina ängar. ingen har innan du, ens varit där.
image200
jag är uppe i skyarna .

2 Comments

2008-02-15 @ 01:28:56

ooh du är så högt i luften :)

2008-02-15 @ 16:17:24

hihihi va du e söt!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback