du är min för alltid nu

2008-01-26
det var precis i tidens begynnelse. det var just idag som svalorna sjöng för vilt för att vara på riktigt, men det var på riktigt. deli deli, på femveckorsdagen och lyckan med dig är total som inget annat. du älskar mig, jag älskar dig. sommaren är våran hösten är våran och våren och vintern är för alltid våran. jag kunde såklart som vanligt inte låta bli att bli helt svettig om händerna och varm om kinderna och gömde mig runt din hals där jag passar som allra bäst. "för du vet väl att jag älskar dig?". där och då, nu och sen.
image168
det behövs ingen mer tid för mig att kunna säga att du är en saga för god för att vara sann och du är sann och du är min och livet är vårt och astrids riddare i svängen vad jag är din.
snart reser vi iväg och flyttar ihop och lagar god mat varje dag till nile och coco rosie. vi ska måla konstverk på väggarna tillsammans och bjuda flytthjälpen på öl med chokladsmak för att kunna berätta historien bakom ett så dumt påhitt som det. säga godmorgon min tuss vill du ha kaffe eller puss till frukost? umgås med fina själar och umgås med bara varandra. tänka tillbaks på stadsvandringar i minusregn och bildejter i storm och krypa ner i soffan och bara ögna varandra uppifrån och ner tills vi känner till vartenda födelsemärke och litet ärr på varandras kroppar och inuti och efter det ännu mer.
image167
jag älskar dig och det största jag kan ge dig är min framtid och jag ger dig den varje dag.



3 Comments

2008-01-26 @ 01:42:44

så fint!:)
"för du vet väl att jag älskar dig?" haha jag kanske kunde lagt fram d lite mer romantiskt haha;)

2008-01-26 @ 01:44:58

du kunde inte lagt fram det bättre än så alls. det var perfekt.

2008-01-26 @ 19:41:53

oh my GOD vilken kärlek. en sån kärlek som man bara läser om i böckerna. och du är förbannat värd den. men lova att jag också får plats i ditt hjärta även om din prins tar upp det mesta !


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback