i will kill you

2008-01-23
akta så du inte snubblar och trillar nerför horisonten. du, flickan med ingefärshår. jag vill aldrig vara bitter bara arg över att jag känner hat ibland. det bränner innanför revbenen och hade jag kunnat slå igenom väggar hade jag gjort det för att slippa mörka ringar under ögonen på söndagar. när nöden inte var kompis med näppe och när hångla försvann ur ordens facit.

usch dagar som går en på nerverna mer än tiden kan slängas i bingen eller göras något åt. inga funderingar krävs för att komma fram till att det sistnämnda vore mest attraktivt men somnar man in till ett klickande element och dricker tyskt järntillskott som lika gärna skulle kunna vara något från arnold schwarzeneggers tarm, är allt redan förlorat.

tur då att jag får ett nytt försök, iallafall denna gången, att ställa klockan på normal tid och kanske koka ägg till frukost nästa dag och dra bort gardinerna från skuggan i tid. kanske gå ut barbent till brevlådan för att känna lite vinter och komma på att nu ska jag jobba mig och min prins bort ifrån den här förargeliga hålan för gott.


kanske skulle jag ta och byta namn till Valerie.

3 Comments

2008-01-23 @ 01:36:27

"i will kill u until u die" hehe hot shots

2008-01-23 @ 01:58:17

en dag..
en vacker dag..

2008-01-23 @ 02:25:59

ja. det blir en mycket vacker dag.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback