tjugoförsta lite i efterskott

2008-01-22
grattis hurra hurra för oss två för mig och för dig för trettiotvå dagar av fnuss och krulliga tår, för lugna hjärtan två, för din vackra skäggväxt och för mina halvgula sovvirvlar, för drömmar av två och för en evighetssaga för två, för min musli och din mat , för pantera rosa och för roadtrips. en början som luktar guld och ett slut som inte finns. jag skulle kunna skriva det här och nu men tänkte att du skulle få höra det från mina stämband. det finns så mycket i mina celler som är gjort för dig, det finns så mycket rus i mina vener som är sparat åt dig.
du är prinsen och för en gångs skull känner jag min faktiskt som prinsessan.

image163

1 Comments

2008-01-22 @ 15:49:34

32 dagar tillsammans, men 59 dagar av fnuss!:)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback