out of order

2008-03-10
jag tror faktiskt jag börjar bli sjuk. både kroppsligt och mentalt. öronen susar och hjärtat rusar. inget bra sus och defenitivt inget bra rus, bara alldeles för snabbt och högt. om jag kunde få ligga o spy upp allt i en vecka hade det kanske gått över lite. om det vore i en säng på sjömansvägen 9c då vill säga. klippans topp är överspelat sedan länge, och det är inte allt för ofta jag känner mig lugn här nuförtiden. bakslagen från fjortisåldern hugger mig i ryggen och allt är bäddat som för hjärtinflammation gånger knulla mig i röven. men det ska väl ta slut för att kunna börja var det sagt, och nu får det ta mej fan börja snart isåfall. positivitet ligger mig inte särskilt nära om lemmarna just i afton, men kanske imorgon, när jag ska andas in ännu mera ålderdom och sjukdom.. DÅ kanske lusten kommer tillbaks. åh, jag längtar verkligen.
image215

6 Comments

2008-03-10 @ 23:14:49

hehe godis då. får vi inte denna lya får vi en annan. paradiset kommer, d e ju bara en tidsfråga.
sen va d väl grått o rosa?!;)

2008-03-11 @ 00:13:42

gosh vad jag längtar efter att se dig. och ni ser så fina ut. det ska blir roligt att se alla på riktigt snart ! rosa moln

2008-03-11 @ 12:04:18

och gosh vad jag också längtar efter att se dig. men det blir på tisdagkväll om inte annat. shit jag fick en känsla i magen nu när jag tänkte på dig och mig i tunna skor en varm vårdag på stan. det blir nog av snart tror jag. älsk.

2008-03-11 @ 16:48:00

fin din sida e nu=)

2008-03-13 @ 21:25:20

jag känner i hjärtat att allt kommer lösa sig för dig. jag ska skicka dig ett mail snart, inga pengar pa mobilen. jag hjärtar dig !!

2008-03-14 @ 14:36:49

som sagt; det gör inget om du luktar bajs.. från munnen. hahaha. för du e ändå den finaste av alla blommorna på denna planet!!!!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback