pannbiff med ketchup och gurka

2008-03-02
och detta är faktiskt inte ett dugg skoj längre. jag är helt och hållet astrött på skiten och funderar på att spränga allt i luften. inte för att det inte kommer lösa sig, som skit i tarmen med lite movicol, och bli bra men för att jag inte står ut med denna olidliga evighetsväntan på hjärtelugn med mera. någonstans att komma till där stressen inte böjer väggar och någonstans där det inte luktar illamående. ramlar jag nu så inte fan kommer jag ta mej upp bland dessa fula nunor utan att riva sönder mina nyskrubbade knän. jorå, lite kärlek extra allt och blodet rusar i en miljon bpm, på viktoriagatan kanske? imorgon håller jag tummarna hela dagen och jag har redan planerat hur man ska ordna med den saknade fläkten i köket. och då min älskling kan vi grilla feta stekar med cocacolamarinad och dricka öl varje afton efter långa springturer vid sjön. och dessutom så vore det inte skitlångt ner till ån, så vi kan fortfarande äta frulle där ibland om vi vill. det skulle bara återstå det där med homelakegarden och div andra underbarhetens agenturer, hur jag nu skulle göra med dessa. nåväl, vi tar ett helvete i taget och nu stryps jag snart.

image204

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback