ombytta roller

2008-11-30
förut var det hemma bra men borta bäst.
och nu är det tvärtom.
längtar efter min robert när jag är borta. så skönt att komma hem till honom. vart nu än hem kommer vara.
borta bra men hemma bäst.


fy fan alltså. är helt hostig och uppköttad i halsen för att alla rökte inne i viktors kök. ändå befann jag mig i vardagsrummet. vill man vara fin, eller jag menar social, får man fan lida pin.



för övrigt spelar det ingen roll hur fin jag än försöker göra mig, för det syns inte ändå. uppmuntrande.

3 Comments

2008-12-03 @ 08:32:10

för mig är du alltid fin och kommer alltid att vara.. jag kommer ihåg på den där tiden då jag var kär i D å alla brukade träffas ibland på kvällarna på skolgården i ingared.. jag tyckte du var så häftig!! jag såg upp så mkt till dig! å vet du? det gör jag fortfarande!! KRAM

2008-12-03 @ 08:32:55

för mig är du alltid fin och kommer alltid att vara.. jag kommer ihåg på den där tiden då jag var kär i D å alla brukade träffas ibland på kvällarna på skolgården i ingared.. jag tyckte du var så häftig!! jag såg upp så mkt till dig! å vet du? det gör jag fortfarande!! KRAM

2008-12-10 @ 20:08:22

ja precis, du e ALLTID fin! du får sluta upp med dem där dumma fasonerna o dåliga självsyn! kan aldrig va bra.

tänk på alla fula, dumma, äckliga nötter som tror dem e störst bäst o vackrast utan att förtjäna d! varför ska då inte du som faktiskt har belägg o god anledning att bara må bra, MÅ BRA?!

schmisk


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback