ett kilo käpprätt åt helvete

2008-10-14
åt pipsvängen. det är ditåt kosan styr för fröken larsson och hennes vansinnesutbrott. försöka hjälper inte den hjälplöse. tack för ingenting och tusen fler tack och hejdå. jag skulle gräva ner mig nu om jag hade en jävla snöskyffel att ta till. ett asstort hål där jag skulle bo i mitt misslyckande och i höstens helvetesfamn. ett hål som jag skulle pynta med gröna broccolilarver och pappersnäsdukar för jag skulle nog bli förkyld. taket skulle narutligtvis rasa in men det är sånt man får räkna med när man inte tänker på konsekvenserna i tid.

håret ligger som vanligt aldeles hjälm-aktigt på den krashade kontorsverksamheten och jag lyckas alltid se lika fucking hjälplöst efterbliven ut trots mascara, som i mitt veto är till för att vilseleda åskådarna från just detta.

bittert.




kan bilder försvinna?
kunde det ..yada yada
en dag ska jag lära mig att sluta bry mig.

1 Comments

2008-10-15 @ 18:51:28

barcelonavägen är en fin väg om inte annat :). pouss pouss


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback