forehead-cookie ?

2009-08-10
jag står här, mitt i oset och steker godaste havrepannkakorna there is. SÅ redig är jag! till detta blir det kaffekaffe och mysmys.

jag ringde precis hanna och imån bär det av till Ullared, hör o häpna. YES! det var evigheter sedan jag var där och ibland blir längtan för stor. som idag. hoppas frida, robert o henke hånkar på också. hade varit den perfekta pensionärstrippen. särskilt med två karlar över trettio i bilen..höhö <3

ja, idag var det då dags. om någon timma tar vi bilen mot göteborg och först solrosen. äta äta äta. sen...muay thai! hjälp. jag blir faktiskt lite svettig och får pulsökning när jag tänker på det. skitnervös. jag hatar nervositet. men det ska nog gå bra....eeeh


OCH på söndag verkar det bära av till norge. till hannas vän Jenny och letas kneg. Vi får bo gratis och dessutom blir hon vår privata guide. yeay! vi skall besöka gardemoen och sen får vi se, många välsvarvade cvn skall tryckas upp i veckan hur som helst. längtar faktiskt efter att kunna spara bra med pengar. jag och min godaste robert ska ju faktiskt gifta oss..hoho:) och förmodligen också på resande fot. en låååång resande fot.

nää, nu ska jag packa ner mitt hårdaste jag för sjuttiofem minuters hårdträning på fighter centre. wish me luck!



2 Comments

2009-08-10 @ 13:49:33

suerte! nu har du ett mail i din inkorg på fejjan med lite praktisk information angående du vet vad ^^

2009-08-11 @ 12:42:49

asså, Ullared kommer bli nice vettni. jag o Heinricht får mysa själva istället.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback