långedrag en sommardag

2009-08-07
Igår sa jag grattis till emma, totalurladdade batterijävlen i bilen med hjälp utav Deborah Harry, pekade fuck you och svettades mellan pattarna. Sen så var jag hungrig som en amerikan och åt lite stekt potatis också.

solen skiner igen o jag gillare. jag kan fortfarande inte sluta förundras över hur mycket bättre ens humör blir tack vare lite strålar från skyn. kunde det inte vara såhär jämt?


Väljer man att inte lyssna, att missförstå utan att vilja förstå, då har man fan inte rätten att låta ens bittra rynkor fåra en annans nuna!
jag säger bara: spegel spegel!



Dagen Tips! Sluta rök, innan ni låter som gamla gubbar.. och innan ni ser ut som dom också!
{lite inspiration}

 




5 Comments

2009-08-08 @ 17:55:40

fin bloggen är

2009-08-08 @ 18:24:01

tack älskade smörklick!

2009-08-09 @ 14:25:39

Snygg design!

Jag får åxå ta å lära mig sånt. :)

2009-08-11 @ 12:38:05

"Väljer man att inte lyssna, att missförstå utan att vilja förstå, då har man fan inte rätten att låta ens bittra rynkor fåra en annans nuna!

jag säger bara: spegel spegel!" dina ord? helt rätt iaf!



angående rökning får du ju tänka på att man luktar illa med, o hälsan lider ngt ofantligt!

2009-08-11 @ 21:56:44

mina ord. erfarenheten talar bäst när den är som mest.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback