oj oj oj + hell yeah

2009-08-29
vet ni vad jag precis har gjort? förutom krafs på pungen osv.. yee yee, jag har bokat resa. två månader + 1 vecka. 1 månad muay thai boot camp i thailandia, (vi kommer få så snygga kroppar), och lagom till att vi är jävligt heta och oemotståndliga hänger vi på stränder och klättrar i träd i en månad för att till sist men INTE! minst traska en bit på muren. i Kina alltså. livet skall fan levas. och mitt liv just nu lever jag bäst så här.

nu kommer det kännas okej att gå till jobbet imörn. okej att svettas lite i äckliga jobbkläder och okej att höra på allt tjat. okej att behöva stå ut med det.
rambo kom med bästa planen. resa nu sen plugga o flytta. high five på den!

för övrigt säger jag till er att inte köpa en jävla cykel på biltema. jag gjorde missen (den var både billig o snygg, men låt er inte luras!) och här om dagen fick jag sota för mitt icke så smarta köp. Framskärmen lossnade när jag rullade lätt över en liten kant i typ ingen fart alls och det tog totalstopp och cykeln välte över mig bakifrån och fastän jag lyckades att inte ramla pladask på gatan så fick jag en smäll i både köttan, tutten o båda knäna. detta tog typ en halv sekund och lyckades skrämma skiten ur mig ordentligt. det kom till och med lite gråt på telefonen när jag ringde o berättade för rambo. jag kan inte minnas när jag ramlade sist? det är obehagligt! och idag, typ tre dagar senare, så känns det äntligen bättre i knäet. tack för den cykeljävel.



4 Comments

2009-08-30 @ 17:31:03

ooooh vad gött! jag ska ringa dig nu lite hoppas du är tillgänglig. puss!

2009-08-31 @ 12:31:54

Skeppshult gör bra cyklar.

2009-08-31 @ 13:41:59

tack sven!

pengar=säkerhet .

2009-08-31 @ 22:49:40

Guld = säkerhet = skeppshult.;-)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback