vi fixar biffen .

2009-08-31
nu krånglade det med biljetten naturligtvis och jag är osäker om vi kommer lyckas få den som stannade så bra i kina på vägen hem. men får vi inte det så har jag en plan B. det går fina billiga flyg till Saigon fån Bkk, och det skulle vara gött mos om man säger.

träning idag. känns som om det var sjukt längesedan jag var där, med det var faktiskt i onsdags sist. så det går vägen hoppas vi.

bärtolomeus ligger o krusar sig i bädda och han gillar inte att få frullen i sängen den otacksamme.. annars kunde jag sysselsatt mig med det en stund. nåväl lite fingerpirr o ta ta taa-e som hans kanske skulle sagt så är östan på hemgång åter igen .

ha dä tills!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback