Sandra Tyborn Axt.

2009-06-30
Det är jag om ett tag. Samma jag men med en liten touch av den finaste människan. han som jag håller så kär, så kär och som jag aldrig skulle vilja vara utan. När han kom hem från New York och vi hade saknat varandra så det sved i ådrorna och stod där, i inrikeshallen på Landvetter Airport med bagagebandet på ena sidan och allt annat på den andra, frågade han om jag ville gifta mig med honom. jag sa ja och han förklarade att han verkligen friade nu, på riktigt, för han vill att jag skall vara hans ännu mer än vad jag redan är och jag sa ja ja ja ja ja JAAA!!! det var som puss och minus i tusental, som hallonfnuss och ingefärssudd och alla alla lyckoshots i blodet samtidigt. jag var alldeles skakig utav all tid ifrån och all tid med. tänk att HAN vill ha MIG som sin fru. hur bar jag mig åt? hur som helst så kunde det inte vara finare än så. <3


3 Comments

2009-06-30 @ 18:55:51

jag tycker ocksa det ar det finaste som finns detta. och du :).

2009-07-20 @ 13:21:58

haha ja fan vad du darrade!

2009-07-23 @ 13:54:16

varför ser pojken mongolid ut där på bilden?

Påminner om den lille mongolida pojken med det tussiga håret i "Vi på Saltkråkan". Tjorvar.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback