tradera.

2010-02-14
Passa på! Nu gör jag mig av med kläderna. Hädanefter går jag naken.
Näe, men alla dessa kläder.. höff! Blev så trött påt och rensade ut garderoben.
Så,, nu får jag plats med massa nytt,, hähäää!

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=862282&listtype=0

Annars är det ju alla stjärtans dag och en blåbär- och hallonpaj gräddas för fullt, sen väntar ett stycke wolfman, yäääh.
Undrar bara hur i rövens vi ska komma till självaste bion. UTAN att dö av februariförbannelsen? alltså det inte så varma vädret.

wwoh! det luktar fan inte nådigt gott om den där pajen! jag älskar paj!
Tur att jag börjar träna nu igen. TUR FÖR MIG!


1 Comments

2010-03-27 @ 19:16:29

Fan. Gillar din blogg alltså.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback