ingen sol utan himmel.

2010-06-12
man ser rakt in däröver mittöver. två jättemysiga säkert jättekära säkert jättejättekära. han dansar runt och skakar flaskor vinkar ur fönstret tänk om han vinkar på mig. hon är nog inte som jag. inte lika tom dum ful dum dum dum. ursäkta för att jag blev sånhär. en sån som man inte vill veta av inte orkar med inte helst vill titta på gärna. kan inte en mangel platta till mitt huvud så jag slipper känna tänka bry mig mera. trött på att leta meningar trött på att skämmas trött på att önska vara någon annan hela tiden. ledsen över att jag inte har en favoritsång förkrossad för att jag inte kan göra någons liv värt att leva.
kanske borde jag ta mig i någon krage kanske borde jag flytta ett tag. mitt liv blev bara inte som jag ville. jag blev den jag helst inte önskde.




dags att bygga väderkvarnar var det en gång någon som sa. en jag tyckte så mycket mycket om! en viktor, men viktor vart försvann du? och emma och anna och anna och malin och alla andra? varför står jag här och sitter här och bryr mig inte om någonting ens? jag önskar jag kunde bli en asagod tårtjävel som nån kunde bara vräka sig i helst allt med detsamma så huvudet slutade spränga så förbannat.

AAAAAAAAAGHHHHH! panik!!! panik-panik!

-brukar du svimma?
-nej.

"det är livsfarligt att luta sig inåt".


please, buy me a one-way ticket.



loose me or looose me.

1 Comments

2010-06-21 @ 14:47:48

Hmm..tycker jag känner igen mej mycket mycket i de du skriver..så har de varit ett tag för mig..några år..måånga år! Men..jag har kommit fram till att ju mer man suktar efter något, ju längre bort verkar det vara..ju mer slipprar de undan so men hal ål..så det är bättre att leva livet, vara glad.., vara glad för vad man har/har gjort är bättre än att vara olycklig för det man inte har/har gjort..då man e glad kan vad som helst hända! :)



Kram på dej


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback