never odd or even

2010-06-15

Nu är det redan kvällen och dagen spenderades på olika håll, fram o tillbaks i stan, äta sommartårta (jordgubbstårta) o sill med potäter, köpa midsommardrickat, städa lite äta lite fixa lite nu packa lite. imån åker vi ju. det gick så fort. hit menar jag, från då. nu är plötsligt biljetterna på riktigt och snart vimlar yellow cabs omkring oss och hålla hand med blåsor om fotsulorna.
det är lite pilotstrejk passande nog men jag litar på att vårt plan lyfter och att new york omfamnar oss som det äpple det är.

igår såg vi Mr. Nobody som var absolut helt satans fantastisk. 9 av 10. lätt. underbar. se den se den se den. bara så.

Jag får sluta nu att dö inombords om jag inte får tillräckligt med kramar ibland. för jag dör nästan då. det blir som om hjärtats blodtillförsel stryps och tillslut svimmar man eller som punka i cykeln flyga in i staket med huvudet före svimma svimma dö dö. Jag måste bara stå ut nästa gång. annars står vi inte ut alls. men man får hjälpas åt också, vara två om att baka kakan, två om att sträcka ut, ta emot, omfamna.

hejdå så länge nu. bye bye som dom säger i amerikatt.

see ya later!

3 Comments

2010-06-21 @ 14:42:35

Kramar kan man inte få nog av! här hemma brukar jag stjäla lite kramar o pussar nu som då..får jag dem inte, så tar jag dem helt enkelt! :)



Hoppas ni får en härlig resa me många nya intryck och upplevelser i bagaget :)



från en kramsjuk till en annan: KRAAM! :)

2010-06-25 @ 19:46:17

du verkar så himla gullig isa. och du har rätt: får man inte kramar när man behöver dom så får man röva till sig några! alldeles rätt verkligen.

hoppas jag får träffa dig någon gång! jag vill bli din kompis;)

KRAM tillbaks!

2010-07-02 @ 21:48:54

hih ^^

hoppas vi ses en dag! hade tänkt komma över o hälsa på er i augusti, men de kanske kör ihop sig me mitt nya jobb..så får se va de blir..vill verkligen träffa dej o blåbärt! :)

kramar till en fin sandra :)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback