mandarin chilli

2010-10-31
behövligt jävla utbrott. eller? Varför är jag så sorlig och beter mig som världens ynkligaste jävla människa? Varför strävar jag bakom neråt allt anna än uppåt när jagi nte behöver? när jag har det bra, när jag har det bra. jag har det bra. det är bara som en katastrof ibland i mitt huvud i min kropp. som en jävla systemkrasch som en halshuggning med en smörkniv. fattar ni hur lång tid det skulle ta? ja, det fattar ni. ett köttigt inferno kaos kaos kaos.
jag längtar efter dom jag saknar. varför kan jag inte få ha dom nära? dolly kom hit. hanna kom hit. emma kom hit. för fan.
ååh jag är trött på skiten. inte på det andra men på skiten. det är så jävla orubbligt återkommande och fräter sönder allt som nånsin skimrade i fint.
jag är som en sjukdom, sprider sig och infekterar. vem fan är bäst på att vara misär personifierat? jag. jag är ta mej fan.

jag kanske bara behöver lite kärlek. och lite ligga. lite hud och lite stickiga pussar. skägg-sticket ni vet. åååååååååååååååååååååååååååååååhhhh! FUCK FUCK FUCK.


weheartit.com

min hårfärg förändrar mig aldrig, fast jag hoppas på det varje gång.
jag saknar thaiboxingen så jag kan grina ett hav. jag trodde inte den hade fångat mig så. men ack! jag är fast.
det är hela grejen också. där. fighter centre. tränarna. 75 minuter ajaj. det är så jävla hårt, skoningslöst och älskligt. det är så vänligt mjukt och pang på samma gång. det är så jävla jävla bra.

någon gång ska jag flytta in till stan. göteborg. där ska jag bo med gångavstånd till träningen och dolly. jag ska bjuda henne på pannkakor fast än hon inte diggar kolhydrater. mina kolhydrater ska hon få! för att hon är god och inget annat. te också. massa tekvällar och promenader. grillkvällar på balkonger och ljusbus. å kaffe!! ropa på fiskmåsar och älska havet. åka med en skruttig bil till second hands och köpa skrivbord och hyllor. och tavlor. och en roadtrip genom sverige ska vi göra. det ska vi.

och hanna. henne ska jag flyga dit på samma gång. jag ska bygga henne en koja på taket. som karlsson, hon heter ju så, det blir perfekt. skicka upp korgar med hallonsaft och kålpudding. jag gör så god kålpudding och den ska hon få. jag ska bädda om henne på kvällarna och vi sjunger visor ihop. hanna sjunger så fint. vi ska ta kort på allt vi ser och tapetsera taket med dom. det ska vi.

och emma. vi ska ge livet nya minnen och göra nya symboler för systerskapet du vet. vika pappersplan och skriva meddelanden till dom nere på gatorna. vi ska lyssna på konstiga trummlåtar och skratta så vi fiser. springa springa springa barfota i slottskogen och ramla omkull och dricka vin där resten utav dagen. färga varandras hår och måla naglarna gröna. det ska vi.

ååh.

allt blir bra tillslut.



<3



weheartit.com

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback