ASPIRIN-mask #2

2011-04-26
Nu var jag precis på apoteket för att köpa den efterlängtade dunderkuren Aspirin. Men icke!! Han hade tydligen utgått ur sortimentet och istället fick jag alltså med mig Bamyl 500mg, jag kunde bara inte gå därifrån utan en gubbe. Så, hade läst lite om folk som använt sig utav Bamyl istället för Aspirin, så jag får helt enkelt hoppas att det fungerar lika bra. Har letat runt efter innehållsförklaringar och vad jag förstår så skiljer det sig lite i innehållet mellan de två men Bamyl skall iallafall inte innehålla något kalk. Så jag körde på.


Jag testade med två tabletter och tyckte det räckte gott och väl.

Krossa tabletterna och blanda med vatten. Jag blandade även ner lite honung och Aloe.

Lägg på masken försiktit på rengjort ansikte, med rena fingrar! Vänta en kvart. Hoppas på det bästa!

Nu efteråt känns det fräscht och lent och jag var tvungen att återfukta med ansiktskräm två gånger efteråt, det kändes som att det behövdes på mig. Ansiktet fick fin lyster och det ska bli spännande att se hur det fortsätter..

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback