GONE fishing

2011-04-19
Ja. Idag vill jag bort nånstans. Helst till ett stort turkost hav med mycket sol. Där skulle jag vara och äta godaste maten, sola godaste solen, bada godaste badet. ÅÅH! om man ändå vore miljonär..Då skulle jag ändå byggt mig ett hus vid ett underbart hav. Där skulle vi bo. Robert skulle ha en egen studio där han kunde göra sin musik, och jag skulle ha ett stort, ljust och eget rum där jag skulle göra allt mitt. ÅH!
När vi var på ICA igår så var det flera lappar vid kassorna där personalen gratulerade den person som köpt sig en trisslott med tv-vinst på.. Nästa gång hoppas jag att det är min tur. Det hoppas jag verkligen!


Tuffa moln på himlen idag. Emmapemma, vad kallas dem?



havhavhav..

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback