ricinoljan!

2011-04-16
ÅÅh, jag har upptäckt en ny metod för att få böljande friskt, glansigt och tjockt hår! Som dessutom skall växa som ogräs sägs det. Nåväl, växer det åtminstone över huvud taget så skulle jag bli nöjd. Mitt hår har nämligen tyckts stanna i någon tråkig slags medellängd, och vägrar växa sig långt, så ja tack till PLUS x centimeter!

Metoden går hur som helst ut på att gegga in sig i den frodiga oljan RICIN-olja som går att köpa billigt på bland annat Bodystore. Man skall, två-tre gånger i veckan massera in oljan i hårbotten, och ända ut till topparna. Det går åt en hel del och blir riktigt gojsigt, testade första gången idag, men det var lite roligt. Kanske för att jag känner mig så förväntansfull!
Efter man geggat in håret ordentligt så låter man det sitta i under 20-30 min innan man shamponerar sig som vanligt.
För mig gick det åt ca 50ml men om det fungerar vet jag att jag kommer tycka att det var värt varenda öre!

Såhär ser flaskan från Bodystore ut:



Jag skall lägga ut för- och efterbilder till er som är intresserade!
Väntar på resultat med spänning..

Om ni själva testat, eller vill pröva och delge era resultat och åsikter så skulle det vara jätteroligt!


Ha nu en underbar natt för er som inte redan sover. Jag är dötrött och kommer somna bums ikväll.
HARE!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback