TO DO...

2011-04-18
AAAAAAAAAAAAARGHHH!!!! Jag kommer INGEN vart med min jävla animerade kortfilm idag. Som tur är, har jag noll föreläsningar denna vecka och kan sitta o jobba med den tills hjärnan blöder. Någon som sett min hjärna btw? Den tycks ha sprungit iväg och gömt sig. Förmodligen har den blivit påkörd av nån jävla bil på sin väg till en bättre ägare, och nu sitter jag här med bara en jävla massa luft däruppe så att säga.
Åh, dessa slöardagar som bara borde spenderas ute i solen och eventuellt i soffan med öppen balkongdörr. Och inte vid köksbordet med fyrtioåtta överlevnads-kaffe-koppar och en bortsprungen hjärna.

jag fjäskar för mitt borttappade organ. komsi komsi!

fin utsikt iallafall! men ack så distraherande.

dator.dator.dator.

kaffe.kaffe.kaffe!


som ni vet är allt annat mer intressant och lockande än måsten ibland. Men idag kunde inte ens posten ta mig ifrån datorn en stund!






Nu kom vi på bästa planen, jag o min, han den dära. Åka upp till Billingen (friluftsområde i Skövde) och springa första gången för i år! Sen blir det grill på ballen och ÖL. Åh! Jag älskar fint väder och fint väder älskar mig. Ps. Öl är skitbra när man precis har tränat... haha.

PUSS!

1 Comments

2011-04-18 @ 18:17:12

Sandra!

Jag har inte vetat riktigt vad jag ska svar, jag har gottat mig och läst om vartenda ord och känt mig så makalöst stolt över att du blir inspirerad av lilla mig!



Jag såg din animationsvideo och vart helt förbluffad över hur bra den var! Helt underbar, det var sån känsla i den!



Din blogg är ljvulig och jag blir så stolt över mig själv som kan charma in mig hos en så tuff brud som du verkar vara!



Fortsätt våga leva livet, det finns inget att vinna på att inte våga:)



Tack för allt!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback