Dagens Lista

2011-07-03

Tänkte testa nån såndär lista. Jag bara tog en, så nu får vi se vad det stod egentligen.

 

dagens låt: We Are The People - Empires Of The Sun
dagens dusch: eh, ja? den va go?
dagens smink: men vad är det för lista jag hittat..haha, intressanta frågor! ehm, ja men ja, jag har haft lite mascara idag typ
dagens frisyr: inpackningsglansigt svall! 
dagens klädsel: gummistövlar, blå strumpbyxor, kakigrå shorts och vit tröja ute, myskläder inne!
dagens händelse: har köpt skitsnygga dricksglas!
dagens planer: sprang en sväng, och varit på en liten second hand-turné, tyvärr utan några fynd. Jag har även upptäckt staden Tibro som kan vara bland den mest deprimerande jag vart i hittills i mitt liv. 
dagens vill ha: Mina fina vänner!
dagens saknad: Motivation.
dagens drog: uttråknings-äta
Dagens träning: En runda i skogen, både spring och powewalk!
dagens tråkigaste: Kontosaldot och regnet
dagens måste: måla skåpsluckorna! (done)
dagens dricka: Vatten och kaffe
dagens köp: 4 skitsnygga dricksglas, och två himla balla kaffeglas, chips
dagens mat: sallad och köttgryta
dagens personer: alla jag håller kär såklart
dagens kärlek: robert
dagens mående: tröttis!

här syns vårt fina mosaik å kakel lite grann också!





0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback