visste du att fastän det är molnigt lyser solen alltid ändå

2011-06-08

om än där bakom någonstans, utan att man kan se den. Men den lyser iallafall. Och tillslut skingrar molnen sig och ger plats.

 

Jag är precis hemkommen från ett stenhårt thaipass och mitt vänstra ben är helt jävla mörbultat. Jag har ungefär sjuhundraelva blaffiga blåmärken och mina stackars ben är nog de minst sexiga som kommer synas i sommar. Det känns just nu som att det är mer blå färg än hudfärg. Men det gör inget! Det är gött å slåss!

Å nu sitter jag hemma i soffan, helt trött och tänkte knäppa på "just go with it" med Jennifer Aniston och Adam Sandler, och känner att jag förmodligen är hundra säker på vilken typ av film det är. Men det passar perfekt just nu. Allt som fattas är en glass. Men! vi har ju chips! :) 
Det är faktiskt så jävla jävla jävla gött att bara få vara ensam ibland. I love!

Imån blir det massa jobb i köket, och förhoppningsvis kan vi kanske faktiskt sätta upp tapeten redan och börja måla. Det borde vi hinna. Ska bli spännande att se hur det blir. Drömmen hade vart ett svartvit-rutigt golv bara, men det blir förmodligen för dyrt. Hur som helst så kommer det bli mycket finare. wei!

 

Så jävla läckert! Foto

lite mer finfin köks-inspo:








Bilder tagna härifrån.


1 Comments

2011-06-08 @ 23:00:41

sv: Tusen tack fina du! Har för mig att rött går lätt ur..men det bror väl på vad man har för hårtyp och hårfärg innan :) Inte så bra på sånt där men men..du skulle passa i båda i alla fall :)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback