aussie & svea

2011-05-01
Ja, igår pratade jag äntligen med min finaste Emma igen. Satan va skype är bra ibland, och satan va bra Emma är ibland, fast rättare sagt: typ alltid! ÅÅÅh jag saknar henne så att det svider lite i mig, vill bara ses och ha henne här, då blir allt bra igen. Dricka kaffe och prata-skratta-sönder. Det slår aldrig fel!

Emma: du är mitt flygplan i nöden, mitt plåster till ett skavsår, min vår efter vintern (och min sommar på det), mina rusin i min müsli, och min sax för kluvna toppar!

 



Nu ska jag strax dra till tåget, för en färd mot Alingsås till min kära familj. Min lille skitunge till bror har fyllt 18 (Skitunge!) och ska ikväll ha sin sweet 18-fest i Göteborg ikväll, och jag skall med och agera mingelfotograf!

PUSS TUSS!



0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback