f5

2011-05-07
Jag vet.. helvete vilken beslutsångest man kan ha över en jävla bloggdesign. Men! så är det. Ända sedan jag var liten, (..."ända sedan jag var liten" du förstår det går itte att lära en gammel hund å sitte!) ja, för ända sedan jag var liten så har jag velat fram och tillbaks, bestämt mig, grämt mig och ångrat mig, börjat om, testat nytt, eller bara stått och tittat i godishyllan, ibland HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR länge som helst, vi snackar X 20-minutare, för att senare gå hem utan nåt alls. Så knivskarpt skulle valet kännas, annars kunde det vara. Men med bloggen kan jag strunta i att spara på kreativiteten ändå, det är bara att släppa loss. Testa, pröva, känna. Nu är det väldigt vitt, men jag gillar vitt. Det känns öppet och tomt, med mål att fyllas med något färggrannt eller inte. Det känns ledigt och fritt. Det känns bra! Och slippa massa strunt med header ett tag känns också skönt, men som sagt. Imån kanske det är nytt igen. Det får ni stå ut med. Jag lugnar mig väl när jag hittat rätt. Denna gång tog jag faktiskt hjälp utav en mycket trevlig sajt som jag också vill ta tillfället att tipsa om: designbloggar.com. Check it out mates! Himla bra om man vill ha hjälp med en sjysst grund, för att sedan modifiera med sitt eget.



Blev ingen träning idag heller. Skippade löpträningen igår men vafan, jag har noll motivation och är bara helt slut när tiden kallas eftermiddag. Det kommer. No preasure.

Imån ska jag förhoppningsvis få tummen ur röva och åka till nån billig byggvaruhandel med fyndigt namn och köpa bordsskiva till det som skall bli mitt egna, alldeles egna skrivbord vid fönsterpartiet i sovrummet. Kommer bli så jävla bäst. Sitta och titta ut över takåsarna när jag pluggar, kunna stänga dörren om mig och vara för mig själv när jag vill. WII!!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback