I <3 MAMMA

2011-05-29

Här kommer en hyllning till min och alla andra underbara mammor! Fast den här är främst till min.

Min mamma, jag vet inte vart jag skall börja. Hon är den bästa jag vet. Det finns ingen som jag kan vända mig till så som jag kan till henne. Hon är mitt paraply när det regnar, hon är den bästa kramen när jag fryser. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan henne, jag skulle förmodligen inte orka finnas till. Hon älskar mig trots alla fel, hon peppar och kommer med visdomsord utan att döma. Hon hjälper mig hela tiden fast hon inte vet om det. Min mamma är världens bästa mamma. Och om jag blir en mamma någon gång, vill jag vara lika bra som hon är.

Lyckost mig som fick just min mami som mami!!

 


2 Comments

2011-05-29 @ 22:35:32

Sv: Tack så mycket, vilka fina komplimanger :) Och ja, kokosfett är det enda mjukgörande jag använder, brukar bara smörja med det när jag känner mig riktigt torr. Om jag inte har tillgång till det tar jag olivolja istället. Men! Detta är sällan. Min hud är inte torr normalt, utan den är väldigt normal och lättskött, vilket gör att jag förmodligen skulle få mer problem med den om jag började greja för mycket. Hur är din hy? Om du ska köra på någon hudvårdsprodukt borde du köra något naturligt, andra kan göra mer skada än nytta ibland. (Och ibland gör hudvårdsprodukter mer skada än nytta oavsett.)

2011-05-30 @ 12:12:53

Så myyysigt med morsdag, även om man ska hylla dom varje dag så blir det ändå lite extra mys en dag som igår. Dom är bäst!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback