jag är så jävla händig!

2011-05-09
Igår var det jag och Herbert igen, (min borrmaskin) älskade herbert! Vi möttes inne i sovrummet för att göra något nytt. Tänkte testa på nåt som krävde lite precision och tålamod, visade det sig. Det tog sin tid och svetten lackade ett tag där nånstans i mitten av allt, men det var det värt. Fulgarderoben from hell monterade vi ner sen och istället fick vi fina hyllor som skall få agera ny garderob. Mycket bättre, mycket finare, mycket mer bäst helt enkelt. Tack vare mig å Herbert det! <3 maskiner!


innan var det bara en dum vägg med snedtak som..bara var där.

Men så fort jag å Herbert drog igång hände det grejer.. Dörrarna som står lutade mot väggen hörde till våran gamla garderob som bara var förjävla ful å klumpig egentligen. Men tur så har herbert ett syskon vid namn maskinsåg och ute på balkongen förvandlades dessa fula dörrar till fina hyllplan! det gäller att vara kreativ!

nu får ni ingen bild på vår gamla garderob, me lita på mig när jag säger att denna skapelse är så mycket bättre! Den tar mindre plats också, eller snarare så utnyttjar den platsen bättre. Ska bli ett stort fint stycke tyg att dra för framför hyllorna också givetvis, men det tar vi next time! Nu börjar det likna ett ordentligt sovrum och vi slipper ha sängen iknödd i ena hörnet. HElls yeah!

å lite retreat på det!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback