Jävla tradera-brud

2011-05-22
Fast, jag blir så irriterad! Har köpt en kameraväska utav en tjej från Skövde via Tradera.se. Och istället för att jag skulle betala frakt så mötte jag henne och hämtade väskan vid Ica. Skit samma, helt ovesäntligt men iallafall. När jag traskade hemåt så såg jag att väskan hade en kladdig fläck (jag vet, bläää!) på axelremmen och att den var alldeles sliten på framsidan där det sitter ett slags "nät". Poängen är iallafall att på annonsen stod det att den var "knappt använd" och i "jättefint skick". MY ASS! Jag blir så jävla förbannad på sånthär! Dumma människor som slösar MIN tid och MINA pengar för att dom inte kan med och skriva uppriktiga objektbeskrivningar. Sen har hon mage att tycka att JAG är småsint för att jag gnäggar om en synnerligen liten summa pengar. För det första så har hon ingen aning om hur min ekonomi ser ut (det är inte ens vesäntligt), och för det andra så spelar summan ingen roll då hon inte hade fått ETT ÖRE utav mina pengar om jag vissta hur väskan sett ut på riktigt, det handlar om en principsak här! Jag har ju för fan betalt för det hon har beskrivit men förmodligen var hon blind, och också en dum idiot visade det sig. Tur att jag kan ge henne kasst betyg som payback. heheh!
Så, nu har jag fått ur mig det också.

Idag är jag frisk igen. Har med andra ord varit sjuk igen, hela dagen igår låg vi båda i soffan och knödde med varandra typ och som om vartannat. Robi är fortfarande krasslig men eftersom jag har ett kick-ass immunförsvar så är jag kry igen! Tur, med tanke på att jag ska jobba två sista dagarna imån och på tisdag. Blir lite gött med pengar till mig, i love it!


sjuk tuss tittar på fighting

Var o handlade en svängilur, käk ska man ha!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback