råpärt

2011-05-05
Nu ska jag hämta Rob från tåget direkt från Oslo. Han har varit där på megaintervjun i en speltävling där priset var att åka till Skottland i 10 veckor under sommaren för att utveckla en egen spelidé tillsammans med en professionell programmerare. Så jäva ball! Roberts lag var ett av 8 uttagna i hela norden och bara ett skulle gå vidare från Oslo. Jag var skitigt nervös hela förmiddagen och kände verkligen på mig att det skulle gå bra och bra gick det.. MEN tyvärr kom dom inte vidare till Skottland denna gång, trots att bästa idén tydligen var deras. Nu blir det för dom att söka stipendier och bidrag istället för att slutföra projektet hemma i Svea. SÅ JÄVLA SYND! men jag verkar vara mer ledsen är Robert, han var glad o nöjd, tur det!!

Idag har jag jobbat massor med Daniels musikvideo. Och lagat mat+käkat mat med Dias. plus Kaffe! trevligt!!

Men nu är jag trött.
Och såhär kände jag mig igår:


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback