school

2011-05-05
nu har jag suttit i datorsalen sedan 13. Kom hit förut för att fika en sväng med Dias, och efter det har jag alltså jobbat med musikvideon till Daniel. Vet inte riktigt hur den känns, hade velat ha med människor i den men det ville inte han. Tycker det blir lite tomt utan, men kanske blir den bra ändå. Svartvitt, högkontrast, dystert. Mycket natur och en vit svan är huvudaktörer. Är lite oinspirerad dock. Känns som om jag missar nåt..
Jag har förresten fått jobbet jag gick på intervju för! blir lagerpersonal inför och under sommaren och kommer packa alla de vagnar som finns på de stora charterbolagens flyg med tex-free-produkter som sprit och kosmetika! Känns bra, känns uppfriskande att komma bort från socialförvaltningen och vården. Känns gött att komma till ett ställe med ordentlig jävla lön också. Det är jag värd.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback