sjuk men gla

2011-05-14
ja, så är det. Inte konstigt natten var öm, nu jag alldeles varm fast kall och har konstiga muskelkramper i kroppen till och från, till och med i magen. Men min fina goda man är ute och handlar lite gott som man behöver när man ligger i soffan mest hela tiden. Lite blåbärssoppa och glass typ. Å lite till!
Sen ligger jag med gråten i ögonen för jag fick precis ett sms med en film på lille bäbisen. Helt otroligt ljuvlig. Det kan vara det finaste jag har sett!

För övrigt är Mad Men min räddare i nöden även idag.

Mötet med Sarah resulterade iallafall i lite bra idéer, det var bra. Men som sagt blev jag sjuk någonstans mitt i allt och här ligger jag nu!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback