som ur en chokladask

2011-05-30
En välförtjänt (dock otillräcklig) paus från allt evigt tentaläsande gav vi oss själva idag när vi åkte till Alingsås för att hälsa på Robs syster Ramona som fick sin bebbe för tre veckor sedan. Sicken ljuvlig liten korv! Det var underbart att träffa både henne o bebben, vovvarna och robs mor. Även den dyra lunchen med fina Johannes som var glad och nyförälskad var underbar. Jag läntar tillbaks till Alingsås med omnejd! Jag vill ha de kära nära. Hur kul är det att vara ensam i Skövde liksom ? 

Nåväl, här kommer lite godbitar från idag, plockade som ur en chokladask.

 

 

Nu ska jag återgå så sakterligen till läsandet... har bara några kapitel kvar i sista boken. Sen en "liten" rapport i en avhandling av kanske världshistoriens mest överflödiga och ointressanta föreläsare. KUL!


Tur att jag är hemma och kan känna mig som den mögliga svamp som jag faktiskt tror att jag håller på att bli!!

 


2 Comments

2011-05-31 @ 05:20:39

Mys med bebis!

Jag är också en möglig svamp. Fan alltså.

2011-05-31 @ 16:38:39

så himla overkligt, och så ljuvligt och underbart. jag vill ha en egen nån gång!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback